God kveld til deg der ute. Det nærmer seg tid for og pynte til jul, og jeg gleder meg bare mer og mer. Jeg er nok den som må handle inn en del nytt i år, for nå har bestilt meg årets nye lykter fra Millemoi i sølv. Jeg så for meg at de er like fine som de lyktene jeg kjøpte i fjor, så nå måtte de pakkes opp. Jeg er den som liker å pynte huset til jul allerede, så da begynner jeg sakte med litt og litt. I år er det veldig mye fint hos Millemoi og jeg er veldig klar for julen 2017. Ja, du leste riktig!

Nå er tiden for svibler og tulipaner kommet, og jeg er alltid den som har lykken når jeg skal handle inn disse. Jeg er svak for begge deler og får en skikkelig god følelse når jeg skal pynte med disse hjemme. Den første snøen har kommet hit i dag og vi teller dagene ned til den 1.desember og den koseligste tv serien Amalies jul. ❤

Jeg elsker julen og koser meg med den første juledekorasjon i hus. Håper dere har en fin kveld ♥

