God onsdag alle sammen. Høsten er en fin tid og nå som den kommer snikende for og bli så er det greit med noen tips til høstgarderoben. Som jeg har skrevet før så er jeg veldig glad i å bruke svart både i interiør og klær – det er alltid en klassiker å kle seg i svart for de som liker den fargen. Noe av det fineste jeg vet akkurart nå er denne rød fargen. Denne toppen og buksa er fra sofiesvilla – og de er bare må ha! Jeg har også den samme toppen i svart, med de fineste blonde detaljer på. Like fin å bruke til hverdag og til litt finere anledninger.

Rødt er stilig og er en av høstens lekreste trendfarge. Flottere topp skal du lete lenge etter, ikke sant? Her kan du også piffe opp antrekket med et skjerf som både er behagelig og fint å ha på.

Rødt er stilig og er en av høstens lekreste trendfarge. Flottere topp skal du lete lenge etter, ikke sant? Her kan du også piffe opp antrekket med et skjerf som både er behagelig og fint å ha på.

Høsten must-have er denne fantastiske fine og kule buksen med coated stoff og med flott passform, lommer og god stretch. Er normal i størrelsen og er i skinn. Buksen er passe høy på livet og har en bred strikk øverst. Perfekt passform og denne modellen har blitt en storfavoritt hos meg.

Dette var en liten smakebit på min inspirasjon til høstens trend og antrekket er altså SÅ lekkert og helt klart et must for denne høsten!

