Mens lille Anemor var i barnehagen i dag var jeg og Amalie veldig effektiv. Vi tok på oss klærne og gikk oss en lang tur til Hageland, jeg var så stolt over hvor flink Amalie var. Vi brukte ca 1 time hver vei – så i dag har vi vært veldig spreke. Når de la ut at det var 50% på disse store nydelige hortensiane – så måtte jeg bare kjøpe 2 stk. Jeg vet ærlig talt ikke noe som er vakrere enn disse, jeg trodde ikke de var så store – så da jeg hadde betalt måtte de bare stå igjen til senere, haha! Sånn er det når man ikke har fått tatt lappen enda (Jeg er så treg altså) Da er det jo så kjekt at man har en så snill mann som kjørte og henta de for meg. Hva skulle jeg ha gjort uten han? Heldige meg.

For meg er det viktig med litt alene tid med hvert enkelt barn. Det gjelder uansett hvor mange barn man har eller hvilken alder barna er i. Nå som Amalie har blitt mye eldre så syns jeg det er viktig at både jeg og henne får litt tid sammen alene med hverandre. Det er mye lettere nå å finne på aktiviteter sammen med henne, bare det å komme oss litt ut og skape nye minner sammen. Det er en fantastisk følelse å se hvor mye hun setter pris på den alene tiden som vi får sammen.

Ingenting er bedre med verdens beste turkamerat, jeg og Amalie storkoset oss med en god og lang trimtur. Sånne turer skal det bli flere av, vi er jo så heldige som har så mange fine turområder rundt omkring her! Men nå skal vi sette oss ned og kose oss med tacofredag – så lover jeg masse interiør bilder etter helgen! Vi skrives

