Reklame

Jeg kan si meg veldig fornøyd med den nye bildeveggen min i stuen. Jeg har blitt bare mer og mer glad i svart, og syns både plakatene, bildene og rammene passer perfekt. Det ble jo ganske så fresht, eller hva? Du finner hele utvalget av plakatene og rammene hos Desenio. COCO plakten er bare stilig. Jeg valgte forskjellige størrelser og motiver på bildene for ikke å ha det noe likt.

DESENIO.NO

Dette er første gang jeg har bestilt plakater og posters fra denne nettbutikken. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten og servicen. Plakatene har en rimelig pris og en rask levering. Størrelsen jeg bestilte var 50×70 og 40×50. Hvilke plakater hadde du valgt å kombinere? Trykker du deg inn på siden kommer du inn på en kategori side hvor du kan se alt de har.

Her gjelder det å bruke fantasien – du finner alt av inspirasjon og tips til hvordan du kan style plakatene dine på en helt annen måte. Jeg syns at Desenio har et utvalg for alle og en hver. Lag deg en unik bildevegg som blir en perfect match.

Denne helgen har Desenio 20% rabatt på sin hjemmeside. Bruker dere koden «GLADEHJEM» får du en exklusiv 25% rabatt på posters – mellom 11-14 august. Rabatt koden gjelder ikke på rammer.

Shop i vei og kos deg med litt sommer rabatt fra meg 🙂

