God kveld. Barna er i seng og jeg sitter her alene og koser meg i mitt eget selskap, spiser meg faktisk mett på blåbær, haha! Litt sunn må man jo være, og da er det ikke noe som frister mer enn blåbær, yum yum! Det kjennes faktisk helt rett nå som kvelden har kommet snikende og jeg sitter her og blar igjen RM katalogene og drømmer meg bort. En ting jeg har begynt er å handle mange pakker til pakkekalenderen til jentene også. Greit å starte tidlig, for jobber også med å skaffe flotte gaver som skal deles ut til kalenderen på bloggen i år igjen! Jaggu med mye å holde styr på altså. Liker å begynne tidlig jeg, flere som har samme julesyndrom? haha! Jeg bare elsker jula og teller ned dagene – for i år gleder jeg meg skikkelig.

Håper dere også koser dere litt ekstra i kveld, tjohei.

