Happy onsdag! Mens mannen sover og barna er i barnehage og SFO så har jeg sett frem til å ha noen timer for meg selv. Alle med små barn vet nok hva jeg snakker om! Mens jeg sitter her for meg selv så har jeg flyttet om på stuen igjen – sånn som det er nå så føles stuen mye større ut – MEN det var jo ganske fint sånn som jeg hadde det også! Jeg vet liksom ikke hvordan jeg trives best med og ha sofaen, var det finest sånn det var før, eller sånn som det er nå? Hva mener dere?

Når man flytter til et hus der man på pusse opp alt på nytt, så setter man veldig stor pris på jobben som blir gjort. For meg er det ikke størrelsen på huset som er det viktigste, men å få det hjemmet som man ønsker sammen med de du er glad i. Tenk at nå er det faktisk 4 år siden jeg og Amalie kom flyttende hit og alt som har blitt gjort av oppussing og fargevalg har jeg og T blitt enige om. Jeg trives mer i huset nå enn da vi kom flyttende.

Jeg kan ikke bli mer takknemlig for det hjemmet som vi har skapt sammen, og enda finere skal det bli! Vi lykkes med det vi får til og lykkes med hvordan resultatet blir. Jeg er så heldig som har fått disse 3 flotte menneskene inn i livet mitt og heldig er jeg som bor sammen med de også.

Lykter, lysfat og lysestaker er fra millemoi. Perfekt å ha på bordet til de som elsker å tenne lys.

Jeg håper dere nyter resten av dagen, så skrives vi

