De fleste som kjenner meg vet at jeg har blitt mer glad i blått det siste året, både i hjemmet og når det kommer til klær.Det er både klassisk og flott. Jeg har et enda favoritt plagg fra twist&tango som er blått og det kommer alltid til å være årets farge for meg uansett hvilken årstid vi er i. Det gjelder både klær og interiør.

Denne buksen og blusen bestilte jeg meg med en gang den kom ut, endelig en bukse og bluse jeg ble fornøyd med og jeg nærmest hoppet i med en gang jeg pakket de ut. Buksen har 2 lommer og en bak som gir et perfekt snitt og blomster utover hele buksen. Den er både pen og se på, sitter stramt og er behagelig å gå i. Jeg pleier å brette den opp på varme sommer dager til en shorts. Dette er en bukse jeg har valgt å bruke mye om sommeren, så comfy og classy til denne vakre blusen som passer så fint til.

