Reklame

Er du student eller kanskje skal flytte for deg selv for første gang? Millemoi har mange flotte nyheter til deg som er glad i interiør. Her kan motivasjonen bare strømme på. Jeg har mine favoritter og noe har allerede flyttet inn til meg, å jeg kan nesten ikke vente med og vise det frem. Jo mere nytt milllemoi får inn i nettbutikken, jo mere gleder jeg meg. Tenk på hvor mye fint som kommer nå mot juletiden – jeg kan faktisk ikke noe annet enn å sitte her og smile.

Mille Moi, grå og blå lekker boblevase med fasetter. Utrolig effektfull med lys og fin til blomster.

Alle fargene i velvet glam serien er fargenyanser som passer til hverandre. Størrelse: 60X60 cm. Putene på bildene er i en lekker myk velvet glam putetrekk i fargen flint blue.

Matt sort trebrett/fat på stett fra Mille Moi. Dette brettet er like fin til dekor, som til servering av mat. Brettet er i helte og har sprekker/ujevnheter som gir det særpreg.

Glass lysestaker, 5 sett av ulike størrelser og i vakker grå farge. Her kan du skape en stemning med ulike størrelser som gir en spennende dynamikk.

Nyeste kolleksjonen fra Mille Moi for vår/sommer 2017! 100% jute. Størrelse: 35 cm diameter. Fåes i sort, blå og natur. Det er noe med å få det stylet i hjemmet som vi skal være i. Jeg håper dere får en nydelig dag, vi skrives.

