I dag sto vi opp til en deilig temperatur ute. I går jobbet vi ute hele dagen og fikk unnagjort enda et prosjekt. Vi dro av gårde til et sted og plukket med oss masse fine steiner som vi la på plass under vinduet – og jeg er altså så fornøyd. Det at vi fikk på plass de steinene langs husveggen er noe jeg har drømt om lenge. Jeg har planer om å fylle på litt enda mer, men jeg fikk så lyst til og vise dere resultatet hvordan det har blitt nå.

Det som hadde blitt enda finere er at vi har tatt bort de steinene som ligger her fra før og ta bort litt av plenen og fylle opp gårdsplassen med masse små naturstein – det tror jeg kan bli rå fint, vel.. jeg får ta meg en prat med sjefen i huset og høre hva han syns om tanken, jeg får det som oftes slik jeg ønsker det! Med denne ideen tror jeg nok det kan bli prikken over i`en. Hva tror dere?

Det begynner å bli så fint 🙂

Drømmen om å endre gårdsplassen med små grå natursteiner er for at jeg ønsker å holde alt helt naturlig – med toner og fager som passer til huset. Det finnes så mange muligheter og når jeg har sett for meg et ønske jeg ønsker å oppfylle – da vet jeg at det kommer til å bli enda finere. Grus, steiner og mur skal være grått – det ser finest ut til huset vårt.

