God morgen! Jeg har funnet plassen min i god stolen og venter på at luften ute skal bli kaldere, skikkelig høst luft. Jeg synes det skal bli helt ok at høsten kan melde sin ankomst snart, for jeg er klar. Jeg gleder meg ikke noe annet til en ny årstid med masse inne kos.

Det jeg kan fortelle er at denne høsten kommer til å bli helt fantastisk. Jeg skal ta dere med på en stor reise og jeg håper dere gleder dere like mye som meg? Det er så mye spennende som skal skje at jeg klarer nesten ikke å vente – det bobler nesten over all spenningen som skal skje.

Jeg har vært så heldig – for jeg har ordnet en lite gave til meg selv. Jeg har fått dilla på vesker, men er ikke den som kjøper alt med en gang, bare litt og litt om gangen. For får vi damer nok av vesker? Denne weekend bagen fra Riviera maison er en favoritt – denne skal nok få plassen sin inne på vaskerommet med knagger og andre merker fra RM når det blir helt ferdig – for der kommer den nok til å passe perfekt inn.

