God kveld. På torsdagen startet vi dagen med å overraske jentene med en tur til Hunderfossen. Jeg skal si det var kjempegøy for både store og små! Det er nå 2 år siden sist vi var der og denne gangen var det ekstra morsomt når Ane kunne være med på det forskjellige. Begge jentene var så i hundreogti, det er utrolig lenge siden jeg har sett de så giret som her nede. Det var så gøy å se hvor glade de ble for å få en dag der de kunne gjøre alt de hadde lyst. Vi hadde uansett en perfekt dag selv om det kom litt regn. Med fornøyde barn på tur så kunne ikke dagen blitt bedre. På fredagen tok vi turen innom Lilleputthammer – og det beste av alt, vi fikk GRATIS billetter for hele dagen – heldige oss. Med sol og fint vær så koset vi oss like masse der også.

Vi måtte bare få tatt bilde med det søte trollet, syns han var så søt.. hihi.

Jeg kasta meg oppi båten sammen med resten av gjengen, Ane syns det var litt skummelt i begynnelsen men så ville hun bare være med på båten hele tiden. Vi var med på den laveste farten, jeg satt ved siden av Amalie og det kilet så mye i magen at jeg satt der som en liten klump og lenet meg inntil Amalie.. haha – jeg er sikker på at jeg var den rareste personen om i bord. Selv om jeg er litt «pinglete» så var det veldig gøy også.

Vi tok oss en matpause hos askeladden pizza, mat og kos med barna må det også være. Vi reiste dit når det åpnet og var der til 5 tiden – Da var jentene slitne etter en lang og hektisk dag med masse morro!

Ønsker dere alle sammen en kjempe fin kveld av den som er igjen!

