Jeg er så utrolig lykkelig og heldig som har disse 3 menneskene i livet mitt. På onsdsgen bestod hele dagen i reising og transport. Med to barn på 2 og 8 år gikk reisen strålende bra og vi som foreldre slapp unna med å være så stresset. Jeg frykter aldri det verste når vi skal ut og reise, for barna elsker lange bil turer og da vet vi hvor bra det kommer til å bli. Barna er utrolig snille, tålmodige og gode med hverandre. Jeg er stolt over hvor flinke de har vært og med reisen vår. Jeg håper vi er like heldige på turen hjem igjen.

Nå kan jeg si hvor vi har reist, vi har tatt turen tilbake til hunderfossen igjen, kanskje var det noen som hadde det i tankene? Det kom vel kanskje ikke som et sjokk? Dette er barnas drømmeplass. Denne gangen er det utrolig spennende å se hvor mye glede det har for begge jentene sin del – hvertfall Ane. Dette er første gangen for henne der hun kan bli med på flere ting. Amalie er den tøffeste av oss alle, hun elsker fart og spenning og vil være med på alt av det jeg ikke tør. Ane er litt som meg, litt mer forsiktig. For oss er dette en helt ny verden – og det er så gøy å få oppleve dette eventyret sammen med min lille familie.

Denne ferien kunne ikke startet bedre for oss, det å få skape nye minner sammen – og gitt oss nye opplevelser som jeg setter stor pris på. Jeg kjenner det gjør godt for oss alle å få reist bort en tur nå, bare bruke tiden sammen med hverandre. Det er deilig av og til.

