God kveld. Når barna er i seng, da pleier jeg og samboeren å kose oss med mange spennende serier på tv`en! Vi begynte forrige uke å se på gåsmamman – perfekt spenningsserie for oss. Den MÅ dere bare se, jeg ble helt oppslukt i denne serien .Gåsmamman er en serie som handler om hverdagslige utfordringer med barn, skole og andre utfordringer som jeg ikke syns passer seg å skrive her. Det som er så typisk er at vi begynte å se midt i episoden der vi fikk med oss bare de siste episodene før det var slutt, så nå trenger jeg litt flere tips fra dere. Vet dere av noen flere serier som er spennende og se på? Kom gjerne med noen tips sånn at jeg kanskje finner noen flere favoritter.

 

Vi er så heldig som har en god ordning når det kommer til legging av jentene, for oss er det viktig med legge rutiner der de pleier å være i seng alt mellom 7-8 tiden, og da har vi resten av kvelden for oss selv, noe som er veldig viktig i et forhold. Vi er det paret som er hjemmekjær og bruker tiden med hverandre når barna er lagt.

Jeg håper dere har en fin kveld, vi skrives.

