Da var denne helgen et avsluttet kapittel og vi er i gang med en ny uke. Fridagene her hjemme flyr avsted og jeg kjenner at jeg gleder meg til å reise bort en tur snart med mann og barn – alltid godt å komme seg til nye trakter. Vi nyter late dager som vi tar slik de kommer, ellers er dagene frie og late – akkurart slik ferie skal være. Jentene leker godt sammen, stort sett hele tiden. Lillesøster er den som henger med og har begynt å herme etter alt vi sier, hehe.

Ingen hemmelighet at huset vårt er av en blå tilværelse av sommer. Det er mye av det som er blått og den fargen er ingen tvil min favoritt. Jeg liker at stuen blandes av beige, svart og blått. Jeg er så glad i denne serien fra millemoi, en perfekt sommer-look.

Det er alltid like fint å pynte opp med blått både inne og ute – uansett hvilken årstid vi er i. Sommeren er helt klart den fineste.

