Nå har den store ryddehelgen kommet, vi driver og tømmer 2 boder her i huset for gamle ting vi ikke lenger bruker eller har bruk for. Vi har fått kastet et helt lass og enda mer skal kastet, det er så godt og få ut ting vi ikke bruker og gjør plass til andre fornuftige saker. Det er rart hvor mye ting man samler på igjennom årene og hvertfall ting man ikke har bruk for, det ser jo ut som et stort flyttelass, haha! Jeg er hvertfall glad for at jeg har fått solgt unna mye dill og dall som bare sto og støvet ned, jeg har blitt litt mer sær på hvordan jeg ønsker å ha det her hjemme. Planen med den ene boden er at vi skal flislegge gulvet og male et nytt strøk på veggene, vi skal også sette inn et nytt kjøleskap og et fryseskap. Der vi også skal ordne med nye hyller sånn at jeg får mitt eget system på å lagre klær og diverse. Som jeg gleder meg.

Nå skal vi fortsette med å rydde ut det som skal bort. Vi skrives.

