Er denne vakre byen i Kristiansund.

Denne byen har sin sjarm og det kan dere bare se på bildene. Noe så vakkert med sjøen og båtlivet. jeg forstår hvorfor turister kommer hit på besøk. I går tok vi turen hit og koste oss her hele dagen – faren til Thomas bor her og da har vi en god grunn til å reise hit ofte. Været var på vår side og vi hadde en nydelig dag – der vi også ble spandert på kinamat.

I storgata finner dere den fineste interiør butikken som har navnet Fiint interiør. Tidløst interiør for moderne hjem.

Vi fikk tatt to fluer i en smekk, jeg tok turen innom Plantasjen der jeg fikk handlet med meg en ny buxus som fikk bli med meg hjem, så jeg vet hvor jeg skal dra å handle ellers, haha!

Har du ikke vært i Kristiansund før, da syns jeg du burde ta turen hit – for det er mye mere vakkert og se her! Nå skal jeg fortsette her hjemme. Vi skrives.

