Det stopper ikke opp enda, her er det bare å fortsette å male til vi bli lei. Vi har nå tatt 2 nye strøk på veggen på verandaen, det som er så kjekt med å ha overbygg er at vi kan holde på mens det regner – jeg er så fornøyd med resultatet. Huset vårt er jo i en mørkegrå farge med svart takstein, så valget ble det samme der vi ville at veggen skulle være hvit, for ikke å bryte med for mye mørke farger siden vi også har mørke utemøbler.

Nå som veggene er ferdige er det bare å fortsette med taket, her kommer det en liten smakebit på hvor fint det har blitt. Alle blå putene mine fra millemoi skal flytte ut på verandaen igjen når vi er ferdige, ønsker du deg fine puter til uteplassen har millemoi er supert utvalg av farger og tekstiler.

Jeg har fått tatt noen før og etter bilder som jeg gleder meg til og vise dere! Det har blitt mye finere enn det var. Jeg håper dere får en fin start på ei ny uke, vi skrives.

