Hei tirsdag! Det har vært noen dager stille fra bloggen og det har sine grunner. Helgen som var hadde vi barnefri der vi deltok på årets laksfestival her i bygda og feiring av Thomas sin bursdag. Han fylte 36 år på lørdagen der vi også feiret han.

I dag fikk jeg ny stue her hjemme, jeg har lenge ønsket å gjøre litt om – men når man har en firkantet stue så er det ikke like enkelt å få det slik som man ønsker å ha det. Det skal mye til med planlegging, og når man ikke har den største stuen og lite med møbler så går det ganske så fort å gjøre om, det er bare å skyve salongen fra en ende til en annen, haha! Vips så har man en ny stue. Vel, nok om det, bare se hvor stilig det ble med denne skjenken og de store røffe bildene. Dette er min nye «mote» vegg.

​Jeg liker å ha store bilder på veggen i samme størrelse, der de også henger ved siden av hverandre. Sånn at det ikke skal se rotete ut. Hos Millemoi kan du få mange flotte bilder innen fotokunst. Noe som passer for alle og en hver. Disse bildene er jo litt annerledes å pynte veggene med, noe jeg syns også blir veldig stilig hvis du har en stil som passer til disse. 

Vi sees senere, ha en deilig tirsdag så lenge 

