På onsdagen dro vi vei og bestilte innredningen til vaskerommet, hvilket valg jeg ente på får dere vente og se! Nå kan vi bare vente spent til september, sånn er det når jeg ikke fant ut hvordan jeg ville ha det før nå – straks midt oppi ferien, haha! . Men den som venter på noe godt vet dere. For meg betyr det veldig mye hvor viktig vaskerommet i huset er for meg, hvertfall nå som vi får et helt nytt. Det er vel kanskje ikke så rart at jeg har valgt å prioritere dette rommet, for valget på hvordan jeg ønsket å ha det, har nemlig ikke vært enkelt. Dette rommet skal være innbydende, rolig og avslappende. Da jeg flyttet hit for 3 år siden var det mange rom vi skulle starte med og fra dag en viste jeg hvilken stil jeg ønsket å lande på. Vaskerommet er et av de rommene jeg skal trives i, og tilbringe masse tid. Jeg er over systematisk og skal derfor ha orden i alle skuffer og hyller for her inne skal det være rent og pent. Jeg er den som ikke klarer støvete hyller eller hjørner med store hybelkaniner.

Vel, her kommer jeg med noen interiørbilder fra Fossline med litt inspirasjons bilder – la deg inspirere. Bildene har jeg fått lov til og låne av All Design som er forhandlere av Fossline kjøkken og bad.

EKSKLUSIVT – Svart malt eik profil, dette vitrineskapet er bare helt fantastisk.

Fossline har innredning til både kjøkken, bad og vaskerom til enhver smak, her i herskapelig stil er fronten malt eik profil i egenkomponert blåfarge.

Dette er en lekker utstilling malt i sophisticated blue fra jotunlady med messingdetaljer. Veggen er malt i fargen Deco blue fra jotun. Nyt dagen og la deg selv unne deg en fin innredning til oppussingen når den tid kommer! Det har i hvertfall jeg gjort – denne gangen! 

