Det er mange som spør meg hvordan gjør du det når du innreder og hva gir deg inspirasjon. Jeg mener at den stilen jeg har her hjemme er enkel. Når jeg ordner og skal innrede er jeg veldig opptatt av rommet jeg skal ordne i. Jeg setter svært sjelden inn noe jeg ikke klarer å plassere eller liker, da tar jeg det rett og slett ikke med. Jeg er veldig opptatt av detaljer og at farger skal passe sammen i utgangspunktet. En ting som er veldig viktig er at det som skal plasseres inn på et rom, må passe til rommet og ikke motsatt. Møblene i rommet er på en måte «basen» for et godt utgangspunkt og jeg er veldig kresen på hvilke fargetoner man blander sammen. Jeg liker å blande varme toner sammen med kalde toner og ender ofte med å kjøpe det som er nytt bare for at det skal være nytt.

Ting for meg skal være stort og behagelig for øyet. Jeg blander lyseblått på bordet sammen med lyserosa. Når jeg innreder vil jeg også bryte av med en farge hjemme, jeg prøver mer frem på en ting i denne fargen før jeg kjøper masse forskjellig.

Farger som blått, rosa, beige og brunt er en delikate og passer sammen, de glir i hverandre og får det blå til å bryte frem rolig. Det samme gjelder med rosa. Er du litt mer glad i det mørke, er svart en grei farge å dempe det med. Men husk, dette er min stil, du blir ikke fornøyd før du finner din, eller kanskje liker du den samme stilen som jeg har? Kanskje har vi lik stil, kanskje ulik, men syns du at du får litt inspirasjon er du på god vei. Vi blogger for og inspirere hverandre og også for å finne en stil som vi selv liker.

Her skal jeg gi dere litt inspirasjon på deilige og duse farger og sammensetninger legger jeg med noen nye bilder fra stuen! Som dere ser så er det fint og blande det blå sammen med rosa.

Nyt dagen, så skrives vi.

