Reklame

Jeg elsker at det finnes så mange deilige farger, tekstiler og mønster av bordbrikker. Spesielt når jeg er veldig glad i blå toner som det nå er mange forskjellige å velge mellom. Med de som har forskjellige mønster blir jeg bare mer og mer glad i. Det er ikke så mye som skal til for å få inn litt mere farger, og det trenger heller ikke å være så dyrt.

Slik som disse brikkene fra MILLE MOI er et skikkelig kjøp. Disse er like fine inne som ute, og det gjelder putene også. Alltid dekorative , og ikke minst tøffe å se på. Koster kun 49,- Dekk bordet med disse vakre brikkene.

Disse to er mine favoritter. De gir rommet en følelse av sommer selv når været ute ikke er til å skryte av. Finnes HER.

​China Blue tøyserviett i mønsteret stripe i størrelse 50×35 cm. Finnes  HER.
I dag pyntet jeg opp bordet med disse blå brikkene, for og vise dere hvor fint og delikat det ble. Det er ikke så mye som skal til, noen brikker er noen ganger nok. Med Mille moi sine kan det ikke bli noe finere.

Liker du det mørkebrune blandet med det blå eller beige? Disse er en farge som passer rett inn på en rolig måte og kan lett blandes med de mørke jordfargene ellers i huset. Prøvd med de fargene som du trives best med, du vil nok like det du også!

 






