China Blue er den nye vår og sommer fargen hos millemoi. De nye putene ble altså så fine hjemme hos meg. Putene frisket virkelig opp. Følte de passet utrolig godt sammen. Grovt og lin er virkelig flott sammen. Blått er alltid en klassiker og aldri feil på denne årstiden!!

Jeg bare elsker disse putene.

Ser dere hvordan fargen frisker opp spisestuen, det er ikke så mye som skal til med litt farger – og det lille som gjør det store. Putene finner dere HER. Stoffet og kvaliteten er helt fantastisk, myke og gode puter. Den runde finner dere HER . Nå skal jeg fortsette å kaste meg rundt, energien er på tipp topp i dag og da er det bare å få gjort unna det jeg kan! En bedre søndag kan det ikke bli, med 20 grader og nydelig vær- bli bare humøret på topp også!

Nyt dagen da dere, så skrives vi.

