God morgen! Planene for dagen er vaske og rydde dag siden vi snart går mot helg! Blir litt deilig det også. Jo mere ting man har å gjøre, jo fortere går tiden også. Nå er det 3 år siden vi flyttet hit og Amalie fikk seg nytt soverom. Enda er fargen på rommet akkurart slik den var da hun fikk dette rommet. Å det er enda finere nå i dag,

Jeg angrer ikke et sekund på at vi har malet en ny farge, for det kommer ikke til å skje. Det å bare skal male for å male og legge på flere lag på panelplatene vil jeg ikke gjøre Det skal være sånn. Det er like fint uansett med rosa, hvitt og beige i detaljer. Det gir virkelig de rette fargetonene med å ha disse fargene, for de passer perfekt sammen.

Noen ganger er det virkelig gøy med alle disse forandringene som følger med, Jeg prøver alltid å tenke langsiktig når det gjelder farger man skal bruke på et barnerom. Det ligger jo litt jobb og planlegging bak maling av vegger, jeg liker å være trygg på mine valg og avgjørelser når det gjelder hvilken farge rommet skal være. Da må jeg helst tenke en ekstra gang (eller 3) på det, for det skal være en farge som skal være på veggene i lang tid, der man plutselig ikke angrer seg etter 6 mnd liksom. Vi skrives.

