Jeg vil takke dere alle for en så STOR respons og for all omtanke og støtte jeg fikk av det forrige innlegget mitt, å ikke minst meldinger på instagram, facebook og blogg! Trodde virkelig ikke at responsen skulle bli så stor. Godt at det er så gode og snille mennesker som dere der ute. ❤ Jeg har to barn som er like vakre i mine øyne. Det er ikke jeg som skal beklage for at det finnes så fæle mennesker og jeg håper at personer som gjør slikt mot flere vet at det ikke vil hjelpe på noen som helst måte å få vekk sine problemer de har med seg selv.

Det burde ikke være nødvendig å skrive et sånt brev og ta seg friheten til å utsette mine barn for dette. Det er rett og slett stygt gjort. Jeg er glad for at mine barn fremdels er små og har mer en nok av tid på å forklare dem hvordan denne verden har blitt, og at det ikke har noenting med de å gjøre.Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal slutte, men et tusen takk er så absolutt på sin plass! Dere er så herlige! Jeg er så takknemlig for at dere tar dere tid til å skrive og er så snille mot meg. Virkelig tusen hjertelig takk. Dette betyr mye ♥

