Legger med bilde av frimerket på brevet, på et bevis til dere som beskylder meg for noe annet. Brevet ble postet den 24.04.17 og jeg fikk det hjem to dager etter den 26.04.17.

Flere 1000 bloggere opplever hver eneste dag at de får et hate brev i posten, som kanskje ikke er noe veldig hyggelig å lese. Jeg har desverre blitt en av de som har motatt et sånt brev. Jeg har gått frem og tilbake med meg selv om dette er noe jeg ønsker å dele, og har kommet fram til at jeg jeg ønsker å vise dere hvor onskapsfulle og slemme personer det finnes i denne verden, for dette er altså ikke greit i det hele tatt. Nå føler jeg ikke at jeg bare blir hatet på nettet, men i mitt eget hjem Sånn skal det ikke være. Hvorfor tar du deg friheten til å skrive ned i et brev, hvor forferdelig jeg er?

Denne personen som har skrevet dette brevet kan ikke ha noe det godt med seg selv, som bruker fritiden sin med å gå til postkoret for å sende meg et hatebrev. Jeg tar meg heldigvis ikke nær av det, men når det kommer til mine barn så er dette noe jeg ikke tillater. Hvem i alle dager er så syk i hodet sitt som må kritisere utseende til barna mine som ikke en gang vet hva mobbing er? Jeg blir helt oppgitt. Det verste en mamma kan få høre er at barna er stygge. Rett og slett forferdelig er det. Ingen er stygge i foreldrenes øyne. Alle barn har hver sin sjarm uansett hvordan de ser ut, og foreldre elsker barna sine akkurat som de er.

Her kommer brevet som jeg fikk for noen måneder tilbake:

Stygge pyske jævla ekle monster! Har du sett deg selv i speilet? Styggere tilbakestående MONSTER enn deg INE CECILIE STRØMSVÅG skal du lete lenge etter. HAHA. Alle ler av hvor jævla dum du er. Og den ekle apen av en datter Amalie du har, sånne unger burde ikke hatt noe rett her i landet. Er du så skadet i hodet at du ikke kan jobbe som normale folk? Fy faen for et ekkelt stygg tryne du har. Fortjener å bli ommøblert det også! Sperret inne på psykriatisk avdeling der du hører hjemme. Rart han stygge faren til Ane orker å ta i deg. Ikke rart han roter med andre damer. Hahaha faens dumme hore. Gjør alle en tjeneste å forsvinn fra denne jorden. Ingen vil ha et monster som deg her.

BRENN I HELVETE JÆVLA MONSTER OG PSYKISK SYKE INE. DUMME DEG, HAHAHA!

Jeg kjenner at dette er ikke noe greit å få hjem i postkassen, en ting er å bli mobbet på nettet. Men når nettrollene plutselig tar en del av den virkelige hverdagen utenfra blogg, instagram og facebook. Så sitter jeg igjen med mange spørsmål videre om hva jeg skal gjøre videre med dette? Det er blitt en del av hverdagen å bli mobbet, og det er ikke greit.

