Reklame

God dag alle sammen.

Hvor deilig var det ikke å våkne opp i dag og vite at du hadde en ekstra fri dag hjemme sammen med barna. Sånne dager er gull verdt.. Det skulle ha vært en ekstra «mandag» hver uke, det hadde vært noe!

Jeg våkner som oftes tidlig hver morgen, noe som gjorde at jeg fikk ordnet enda flere bilder til dere fra stuen – før resten av gjengen våknet fra redet sitt. Vi småbarnsforeldre vet å starte dagen tidlig, er da jeg føler at jeg får litt flere timer av dagen også!

Jeg elsker de blå lysestakene fra millemoi Levende lys på dette lysfatet er helt perfekt.

Jeg får aldri nok av de runde sorte fatene som henger på veggen, jeg er helt forelsket.! Elsker fargene. Superfresht med svarte toner nå som sommeren er forann oss. Før hatet jeg svart, nå bare digger jeg den fargen! Merkelig hvordan ting bare vokser på en. Akkuratt som alderen.. haha!


Resten av dagen er planen rett og slett kun å ta det med ro. Pusle litt her hjemme og ta en snartur ut en tur med jentene.og kanskje finne noen blomster som jeg kan plukke med meg hjem! Det enkle er ofte det beste, vet dere

Shallabais fininger.

