Det vil alltid være et stort fokus på mine, dine og våre barn sammen. Noen trives kanskje best alene men hos andre blomstrer kjærligheten på nytt. Jeg har to barn med to forskjellige menn der en av de omkom i en ulykke for snart 6 år siden. (Altså faren til Amalie. For Amalie og Ane hadde aldri vært de samme, om de ikke hadde hatt de genene som de har. For jeg har ikke bare en familie. Vi er en mamma, en pappa, og to små søsken hjemme hver eneste dag. Amalie har nå hatt en fars figur i livet sitt i 4 år og det har vært de 4 beste årene i livet vårt sammen. Vi er en familie som hører sammen hos hverandre. En ting er sikkert, er at jeg ville ikke ha byttet ut familien min for noe som helst i verden, for vi er nå en ekte familie.

jeg er så takknemlig, for jeg har fått den familien jeg har ønsket meg. Størst av alt er kjærligheten, og min store kjærlighet er mine to flotte jenter og min flotte å gode kjæreste, forlovede og samboer ❤

