Reklame

Hei fininger!

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av de fine runde fatene fra mille moi som har kommet opp på veggen! Dette er siste nytt og har blitt en poppis inn i hjemmene. Hva synes dere? Ble meget fornøyd om jeg får si det selv! Elsker jo selvsagt alt det nye fra mille moi!

Det er alltid morsomt med noe nytt, svart er virkelig en farge som har kommet for og bli hjemme hos oss. Den fargen er jeg veldig svak for- Jeg har alltid vært glad i svarte detaljer og det er alt her hjemme et bevis på. Har også mye mere jeg skal visere dere, men det blir litt etter litt. 🙂
Kult ikke sant? Forelsket meg helt jeg… hihi.. De flotte krukkene fra mille moi finner du HER og HER de får du også kjøpt hos Luxurydesign.no.

Men nå får jeg se å få stumpen i gir å fortsette med husarbeidet, er litt kaos her nå! Gleder meg til å vise dere resten!

Vi blogges!

