Da var vi kommet hjem igjen, der vi har hatt noen fine dager på Sunndalsøra med familien min. Er en mnd siden sist vi var her på overnatting, og det er alltid kjekt å skape nye minner her sammen med lille A. Minnene kommer tilbake da jeg bodde her selv for 3 år siden – da det kun bare var meg og store A. Før vi reiste på fredagen fikk jeg vasket ned hele huset, og da er det ingenting som er bedre enn å komme hjem til nyvasket hus. Men dette innlegget skal handle om noe helt annet.. for i går var vi på en fantastisk besøk, noe som blir sjeldent ellers.

Vi var nemlig og besøkte min flotte bestemor og oldemor som ikke har sett lille A siden Januar,. Det var bare stor stas. Timene gikk så fort i godt selskap, bestemor setter alltid frem litt kaker og godsaker til vi kommer, og vi storkoser oss alltid. Før vi visste ordet av det var det på tide og reise igjen. I slike stunder, når du føler at du ikke klarer å ta innover deg alle som er der og alt som skjer, da er det godt å ha kameraet! Disse bildene skal jeg ta vare på for alltid ❤

Det er alltid så kjekt og dra på besøk til bestemor, hun tar oss så alltid godt i mot med sitt strålende humør som smitter over, og står alltid klar med et stort smil. Bestemor er mammaen til faren min og for meg er hun spesiell – og betyr alt for meg. Skulle så gjerne vært her lenger, men det skal ikke bli så lenge til før vi plutselig er tilbake! Det gleder jeg meg til. Håper deres søndag er fin! Vi skrives.

