I dag er det ikke hvilken som helst dag, for i dag har jeg vært sammen med min bestevenn, samboer og forlovede i 4 år. Jeg kan ikke si noe annet enn at kjærligheten vår bare vokser. Det tok sin tid før jeg valgte å gå inn i et nytt forhold der vi ikke forhastet oss inn i noe, vi flyttet ikke sammen før etter 1 års tid og det gikk fra vennskap til kjærlighet etter en stund. Vi forlovet oss på 1 års dagen vår den 5.5.14 – da ville vi ta steget enda lenger i forholdet. Etter at vi hadde flyttet sammen og blitt samboere så delte vi nyheten om at vi skulle bli foreldre igjen, der vi ventet ei lita lillesøster til Amalie. På 1 år hadde det skjedd veldig mye på kort tid fra flytting – til samboere – fra samboere til forlovelse – fra forlovelse til graviditet. Det å være i et forhold der man har et barn med spesielle behov fra før gjør at familien vokser fra 3 til 4 er den største gaven vi deler. Vi har ikke bare oss selv lenger å tenke på og, hverdagen blir en helt annen når man blir foreldre og det er for oss veldig positivt.

Familielivet og kjærligheten har gjort oss enda sterkere, der vi har blitt voksne sammen. Jeg gleder meg til resten av livet sammen med deg, hurra for oss og kjærligheten.

♥ 5-5-2013 – 5-5-2014 ♥

