Da var vi kommet til mai mnd, og for noen deilige dager vi har hatt. Mai er en fantastisk mnd ikke sant? Jeg må si vi har vært utrolige heldige med starten på mai været, ingen hadde trodd at sommeren skulle komme så fort på disse 3 dagene, litt kald vind har vi – men eller så nyter vi tiden ute i solen med glade barn. Vi håper det holder seg sånn nå i flere uker fremover.

Deilig nå som solen kommer lysende inn på soverommet, det er ingenting som gleder meg mer enn å se solen om dagen, eller hva? Det at sommeren nå er på vei er en stor LYKKE. Nyte puter kom flyttende inn her i dag, jeg aldri nok av puter vet dere. haha!

Fargen på soverommet har jeg vært glad i fra dag en, den passer så godt inn og gir rommet en rolig stemning der alt av detaljer kommer mer frem. Jeg har blitt mer glad i svart og blått generelt – der soverommet har blitt fylt opp med disse nydelige fargene. Dette er virkelig fint og jeg elsker tekstilene fra millemoi som setter prikken over i`en.

jeg håper dere har en fantastisk kveld og koser dere i finværet om dagene.

Vi skrives

