God kveld. ♥ I går sjekket vi ut av hotellet og reiste hjem til den vanlige hverdagen. Denne helgen har vi bare kost oss med god mat og så klart på mitt favoritt sted EGON – som ligger på solsiden. Det er den beste maten de serverer i mine øyner og ikke minst fantastisk. Virkelig et av mine favoritt steder vi spiser på når vi er ute og reiser. Jeg har 2 menyer jeg pleier å velge mellom,, som er hamburger eller pepperbiff. Med superfint vær og masse folk så måtte vi kose oss litt ekstra – for det er ikke så ofte.

Det å ha vært to kvelder der vi har vært barne fri har vært veldig godt for oss, men så klart uvant. Vi feiret også bursdagen min på lørdagen der vi tok oss en liten fest. Jeg kjente det at jeg ikke var helt i slaget med å drikke, for det er jo alt for lenge mellom hver gang og den formen man får dagen etter… altså det er helt greit, siden det blir så sjeldent og godt er det. Når man bare er ung en gang så må man nesten bare nyte tiden mens man kan. Jeg hadde en fantastisk kveld men min bedre halvdel. ♥

Nå sier vi tusen takk for oss for denne gang og gleden med å komme hjem er jo til familie livet med våre 2 herlige jenter! Den gleden er bare helt fantastisk.

Shallabais.

