God lørdag fine, og hipp hurra for meg selv. I dag har jeg bursdag der jeg har fått den fineste gaven for denne helgen! Jeg er heldig jeg som får tilbringe helgen med verdens beste selskap. Litt trist er det og feire dagen uten barna, for de savner jeg mer enn noe annet, gleder meg stort da jeg får se de igjen i morgen! Uansett er det utrolig deilig å våkne opp på hotellrommet bare oss to, alene! ,Veldig hyggelig å kunne gjøre slike ting en gang i blant. Lenge leve klissete romantikk

Vi sto opp til deilig hotellfrokost og bare slappet av. Nå skal vi snart ta turen ut og feire meg og bare kose oss.. Når du blir 29 er ingenting godt nok, føler jeg. 29 er liksom…. et veldig lite sprang, Men det gjelder å gjøre det beste ut av denne dagen og den tror jeg blir tipp topp – tommel opp! Ha en deilig lørdag

Veske – Mk – Buske – Sofies villa – Genser – Bikbok – Jakke – HM – Sko – Reebok

