Denne uken føler jeg at kroppen min er helt slått ut og kreftene for å gjøre noe er ingenting. Motivasjonen er ikke der og jeg prøver å kjempe meg tilbake til den formen jeg ønsker å ha. Det er vel et tegn fra kroppen som sier at jeg bør slappe litt mere av og ikke stresse som en annen tulling hele tiden, haha! Amalie ble syk i går med feber –  i dag har det kun vært meg og henne mens lille A har hatt sine timer i barnehagen. Vi krysser fingrene og håper at vi er friske og raske til helgen – for da skjer det mye spennende – der jeg også har bursdag! 

I stua har vi fått et nytt medlem! Herremin for en forskjell det ble. Vi gikk fra en 50 tommer til 75 tommer! Den passet mye bedre over skjenken og en ny brikke falt på plass. Vi kan i hvertfall si det sånn at vi er kjempefornøyde.

I dag fikk jeg også bursdagsgaven jeg bestilte til meg selv – Iphone 7 pluss rosegull. Kan si meg fornøyd med den altså

Vi skrives.

