God morgen. I dag startet vi dagen med en deilig frokost, med nystekte baguetter. Jeg syns det er SÅ koselig og starte dagen med et stort smil på alle sammen og vi har mange planer for dagen som vi gleder oss til. Det skal ikke så mye til for og få en fin start på morgenen. Vi har mye å være takknemlig for og vi er også veldig heldige som kan spise denne gode frokosten sammen, ikke minst. Bare det å ha god tid til hverandre er utrolig viktig.

I dag har vi store planer for dagen, det og våkne opp til nydelig vær og godt humør – en bedre start kan man ikke få. Nå er vi så klare for noen timer på hytten med strålende vær og godt humør – og også masse påskestemning som gjør det ekstra hyggelig.

Alle i denne familien er glad i friutsliv å gå turer i skog og mark og da er det også veldig viktig å bruke tiden ute sammen med barna. Det å få oppleve mere sammen med barna og skape gode minner – det har jeg lengtet litt etter den siste tiden, bare det og være tilstede – selv om jeg er rundt de 24 timer i døgnet hver eneste dag.

Mange foreldre har noen perioder der de ikke føler at de strekker til, noen ganger kan hverdagen være litt vanskelig og krevende også på normale dager. I dag skal jeg nyte dagen sammen med familien min og ikke minst den flotte mannen min også. Ønsker alle sammen en fin lørdag.

