I går var det to spente jenter som fant noe spennende ute i hagen, for vet dere hvem som hadde tatt turen innom? Nemlig påskeharen! Han hadde visst hoppet forbi og lagt igjen to påskeegg til jentene. Dette var jo dagens øyeblikk der gleden lyste ut av de to barneøynene. Etter at jeg hadde vært ute en liten tur, så gikk jeg inn og kledde på barna sånn at de fikk bli med ut de også, der jeg fortalte hvem som hadde hoppet fordi et lite øyeblikk siden, da var det ut i full fart! Like gøy for både store og små *knis*

PÅSKEEGGENE TIL JENTENE

Ikke noe som er bedre enn å ha påskeegg jakt når været er så flott. Ungene ble så glade når de fant disse og da er det ikke noe som gleder mammahjertet mitt mere

Tenkte også å overaske mannen med et lite egg, men det får vente til neste år, kanskje jeg finner på noe lurt til han også.. hihi!

