Jeg er ikke den som vanlig prøver å pynte til påske – men litt pynt kommer jo uansett frem. Mange er jo veldig glade i å pynte med gule tulipaner – men de står jeg fint over. Hvertfall dette året, jeg liker å pynte med farger som ikke blir for skarpe, men som er litt mere avslappende og som passer inn. Jeg har aldri vært noe glad i gult interiør, den fargen kommer det nok av i andre elementer. Her i huset får det være sånn som det er med en blanding av beige, blått og en liten touch av svart.

Denne påsken skal vi være hjemme, hørte faktisk et lite rykte om at påskeharen skal komme en tur innom? Det blir spennende for barna. Fineste pynten kommer jo fra små barnehender, og da syns jeg det er alltid like spennende når jentene kommer hjem med påskepynt som de har laget – Amalie er så flink og hun elsker å lage ulike ting. Bare se på denne søte kyllingen hun kom hjem med, jeg oser av stolthelt over på hvor flink hun er. Det finnes ikke noe bedre enn å få hjem påskepynt fra små barnehender, bare det å se gleden i øynene deres når de kommer hjem og skal vise frem pynten sin – selv om det kan være både fargerik og spesielt.

Se på disse søte eggene og kyllingen da, dette er den søteste påskepynten jeg har. Og sånt liker vi mer en annet. 💛

Denne påsken nyter vi bare stillheten, mat, drikke og koser oss i hverandres selskap. Vi har hatt en fin start på denne påsken og planene videre tilsier også at dette blir koselig. En av grunnene tror jeg kan være for at vi ikke har noen spesielle tradisjoner så langt – drømmen hadde jo vært og hatt en egen interiøre hytte som bare hadde vært vår! Da tror jeg nok av vi hadde bodd der hver helg, hvor koselig hadde ikke det vært? Og den drømmen skal også bli til en virkelighet – en-vakker-dag!

Som dere ser så har det kommet frem litt påskepynt, ikke for mye med sånn som jeg liker det. Denne påsken skal nok bli like fin og bra!

Håper dere får en flott påske og kos dere med påskedagene!

Vi Skrives!

