Altsåå! Nå kom solen frem og jeg elsker den. Nå minner det meg bare enda mer om våren og gråter inni meg av glede. Det føles som at det er den første dagen det har luktet ordentlig vår ute. Alt blir alltid bedre når vinteren endelig er over. Vi får håpe at det er det denne gangen?

Noen er kanskje overasket eller ikke, på at jeg valgte denne fargen til de nye putene mine. Det er for at jeg er så veldig glad i denne blå fargen. Det å bruker farger som passer til resten av fargetonene er det jeg liker. Jeg kan si det sånn at jeg blir nesten litt dårlig når det er ulike farger blandet sammen og jeg får ikke helt system på det i hodet mitt. Det å skal blande to helt ulike farger som ikke passer sammen, blir bare rot for meg. Så da ender jeg som oftes tilbake til blåe fargetoner.

Blått er flott

Jeg er helt forelsket i den nye kolleksjonen til Mille moi… bare sjekk den herlige komboen.

Blått er jo årets farge, den er ikke bare fin og se på – men den er livlig også!

Litt vanskelig å bare velge en av disse putene, derfor er alle mine favoritter…

Den stripete finner du HER og den runde HER.

Mønsteret Old Tile i str 60×60 finner du HER og mønsteret New Medallian i str 60×60 finner du HER..

Blått er alltid en klassiker og aldri feil på denne årstiden!!

Den beste og den fineste påskepynten er den barna lager! Påskepynten som Amalie laget i fjor med malte egg og fjær til pynt 💛

Miks og maks i sofakroken og gi den en skikkelig vår stemning med disse super fine sommerputene. Den nye kolleksjonen til Millemoi passer til absolutt alt. Den runde puten kan du du også bruke til de med mønster som skaper litt liv i tekstilene

Med disse tekstilene får man sommer stemning inn i huset med en gang, noe som er veldig etterlengtet akkurart nå.

Nyt kvelden, så skrives vi.

