Hei og god søndagskveld 

Har du husket å stille klokken frem idag? Dagen har vært litt sånn rar syns jeg, på grunn av at vi måtte stille klokken en time frem – syns ikke det var så lenge siden det ble stilt en time tilbake, haha! Hvordan er det mulig at en dag som i utgangspunktet mister en time føles så lang? Jo, man får sove en time lengre, juhuu!

For og være ærlig så må jeg si det var godt med litt ruskevær igjen, der snøen har forsvunnet og håpet om at våret er rett rundt hjørnet snart. Men at vi holder oss innendørs gjør vi altså ikke. Jentene er godt fornøyde der vi har hatt en veldig fin dag sammen hele gjengen. Jeg har hatt skikkelig vårfølelse i hele dag, og det har ikke vært negativt.

Amalie er den stolteste og flinkeste storesøsteren jeg vet om! Jeg blir rett og slett stolt når jeg ser hvor omtenksomme og godhjertet de er mot hverandre. Vi tok oss en søndagstur til barnehagen og koste å lekte oss sammen. Amalie og Ane liker å være ute og bevege seg og gåturer er det beste de vet, godt for hele familien.

Trekløveret mitt, rart jeg er stolt? Jeg føler meg veldig heldig som har disse 3 i livet mitt

En grå og regntung dag ble til en herlig dag ute i ruskevær sammen med familien = perfekt. I morgen ønsker vi en ny uke velkommen,. Nyt kvelden, vi skrives.

