Hei Onsdag! håper uken så langt har vært bra? For min del har timene bare løpt av sted. I dag våknet vi opp til winter wonderland igjen, kjekt for ungene sin del med masse lek og morro! Sommeren får nok stå på ventelisten en stund til, ser det ut som. Vi har riktignok fått solen, og med den er humøret og smilet på topp. Solen gjør noe med deg, det er HELT sikkert.

I dag bruker jeg tiden min foran daten og tar bilder til bloggen, selv om jeg føler jeg ikke har tid til det. Nå er det jo sånn at bloggen må oppdateres, så da må det gjøres. De neste hundre tingene som står på listen, få jeg krysse av etter hvert som ting blir gjort, selv om jeg føler tiden går fra meg!

Noe nytt har også flyttet inn hos meg, deilig pledd i håndstrikket tykk bomull i fargen antrasitt og et putetrekk fra millemoi.

Nå må jeg jobbe videre her, vi skrives.

