Et hjem skal ikke bare være vakkert, men man skal gjøre det spennende, originalt og kreativt med mange ulike farger og tekstiler som passer sammen. Der man bare vil stoppe tiden litt, og spare på all den vakre inspirasjonen som man finner. Det kommer ikke som en stor hemmelighet at jeg er veldig glad i fargen blå. Nå som sommeren snart melder sin ankomst da er det fint å få det litt mere sommerlig, med disse flotte putene fra Millemoi. Disse putene er sommer for meg, det blir litt ekstra stas å pynte ute plassen med disse. Hva tror dere?

Noe av det jeg elsker er alt som er nytt, spennende og enkelt – som gir en følelse av at jeg har klart å oppnå det lille ekstra. Millemoi har gjort det igjen, de overasker stadig med mye nytt av puter og tekstiler. Bare se på disse herlige putene? Jeg er den som aldri får nok av puter, man får jo bare lyst til å kjøpe alt av det nye som kommer. Dette er i hvertfall noen godbiter som skal skal få flytte inn hos meg. Jeg er den som liker å bytte ut det gamle med det nye, for dette er puter som passer godt inn i alles hjem, uansett.

En farge jeg aldri blir lei er denne blå fargen! En ekte klassiker, som holder år etter år! Blått er fargen for himmel, hav og uendelighet. Rom i blått gir god romfølelse. Før ble blått ofte valgt på kjøkken, fordi det er en svalende farge og også så ut til å holde fluene borte. Blått er en god farge på soverommet, den virker avslappende og gir deg god søvn. Blått oppfattes som formelt og konservativt, og er også den globale favorittfargen.

Når man ser på disse bildene fra Millemoi sin sommerkolleksjon, så er noe av dette vi liker aller best . Putene gir det lille ekstra som gjør at det kan mikses på kryss og tvers. Både farger og mønstrer passer fint sammen. De har en stor kolleksjon som passer inn til de fleste hjem. Kanskje det er fordi det minner oss om sol, sommer, blått hav og lange sommerkvelder? Eller kanskje det bare er fordi fargen er så fin i seg selv? Det gir en indre ro, god og en avslappende atmosfære.

Jeg har også tenkt til å ordne litt mer inne på rommet til Amalie, der skal hun få inn litt mer av de ulike rosa tonene som jeg skal fylle opp senga hennes med! Åh.. det kommer til å bli så lekkert.

Se på disse fargene da, lekre ikke sant?

Nå ligger denne kolleksjonen ute hos Millemoishop. Hva er vel ikke bedre enn å handle inn mye nytt og friskere farger til hjemmet nå mot sommeren?

Nyt dagen, så skrives vi 🙂

