Shallabais folkens!

Nå ser det ikke like mye ut som en byggeplass lenger, og det er så deilig. .Enda godt at vi nå er ferdig med det grove og kan begynne på moroa – nemlig innredningen. Er dere spente på hvordan det blir? Jeg har jo visst dere litt inspirasjon bilder på hvordan jeg ønsker å ha det, en annen ting er å klare det! Joda, lett blir det – for sånn skal det bli. Jeg er ei frøken med bein i nesa, og gir ikke opp før jeg får det resultatet som jeg ønsker, selv med en handyman så må man bare klare det – sammen!

Vi har valgt og bytte ut vegger,tak,gulv,dør, legge varmekabler, få opp spotter. Veggene har blitt kledd inn med baderoms plater fra Berry Alloc – her har vi valgt litt ekstra fine og tykke. Spotter har blitt lagt opp,og deretter kledd inn med panelplater i taket. – kjempe fornøyd med resultatet.

På gulvet har vi valgt en mørk grå farge, det fordi vi synes det skaper en lun og god følelse ettersom vegger og tak er lyst. Et valg som vi er fornøyd med.

Slik var rommet før, da det en gang var et bad.

Noen bilder fra det nye vaskerommet – her ser dere litt av resultatet så langt! Rommet er nå helt nytt og beregnet for år 2017. -DEILIG.

Kos dere videre med denne deilige dagen.

Koz og klemz

