Jeg lengter etter våren utenfor døren og sommeren ventende er det mange som nå er i en fornyelseprosess der mange ønsker å få inn nytt på innsiden som på utsiden av huset. Det kommer bare mer og mer farger. Noen skarpere enn andre og gjerne de vi i lang tid nå har styrt unna. Denne sommeren kommer til å gjøre mange hjem fargerike, muntre og glade. Farger gjør noe med humøret, det gir oss en form for positivitet og glede.

Er ikke dette lekre farger sammen? Selv om jeg ikke har det så veldig fargerikt, så syns jeg i hvertfall at dette er fint. Vel, komboen svart og brunt er en innertier hos meg kjenner jeg. Jeg har brukt en del svart det siste året og funnet ut at det er en farge som har kommet i hus for å bli. For noen år tilbake hatet jeg og blande svart og brunt, det var en farge jeg ikke trivdes med i det hele tatt – da snakker man 4 år tilbake i tid.. og jammen har det snudd seg tilbake! Før var det bare sølv og hvitt som var på tipp topp listen, og nå er det omvendt.

Da jeg tok turen innom butikken så var det disse blomstrene som møtte meg, Jeg bare MÅTTE ha de med hjem, der de fikk flytte inn i mine favoritt krukker fra Slettvoll, se så lekre de er, fyåfy!

Jeg er nemlig av natur ikke glad i farger, ihvertfall ikke inne i hjemmet vårt. Jeg har likevel veldig lyst på noe fargerikt og leke med her hjemme, huset vårt trenger det, her er det ingenting som gir en harmonisk følelse, kun behagelig.

Jeg er sikker på at jeg ikke er alene om å «slite» med å blande inn farger i mitt ellers så «behagelige» jordfargede hjem. Sjalabais♥

HVILKEN FARGE ER DU ? OG ER DU VARM ELLER KALD?

 

