God morgen! Det er alltid like godt å våkne opp til -5 grader og strålende sol og ikke minst siste dagen for helgen! Denne dagen betyr det å være sammen, det og ta livet med ro og er heller ikke så dumt. I dag var vi skikkelig late der vi ikke sto opp før halv 8 tiden. Det er så deilig å bare ligge og slappe av noen ganger mens jeg hører på Ane der hun har mye på hjertet for å si det slik.En perfekt dag for å lade opp batteriene til i morgen.

Jeg elsker denne hodegavlen fra millemoi. Har du sett noe så lekker? De er så store og høye og det er akkurart det jeg synes er så kult med de, at de ruver skikkelig. Den er så enkel, men så klassisk. Jeg liker at det ikke er noe knapper eller andre duppeditter på den. Det å bare få nyte hotellfølelsen her hjemme på soverommet, er en deilig følelse!

Nå har vi jo kommet veldig langt med oppussingen siden jeg flyttet inn hit for 3 år siden, og da lurer på hvordan ting er om 3 år – der vi har kommet enda lengre! Nå har vi jo planer om å lage det fjerde soverommet, der badet oppe skal bli et eget rom til Ane i løpet av dette året. Jeg har blitt veldig glad i dette huset, men skulle ønske at det var litt større og litt annen planløsning, haha! Noe av det beste jeg vet er å dykke ned i interiørmagasiner eller pinterest, ig og slikt og drømme meg bort i masse deilig interiør, inspo til tusen.

Jeg er flink til å drømme om hvordan huset skal se ut når vi får bygd, hvordan det skulle vært å bygge seg ett nytt hus. og det er så utrolig deilig å drømme litt. å beste av alt er jo at det er helt gratis, og det er jo alltids lov å håpe på at en dag.. ja sant!

Ønsker dere en strålende søndag!

