Jeg syns det er så gøy å planlegge alt som skal planlegges til vaskerommet, nemlig innredningen. Vaskerommet er alltid hjertet i huset og her har jeg tenkt igjennom veldig nøye på hvordan jeg ønsker å ha det. Både små og store løsninger. Jeg ønsker at ting skal være mest mulig praktisk med gode løsninger. Denne gangen har jeg et ønske om en innredning uten overskap, for jeg ønsker å ha det mest mulig åpent. Det har vært et vanskelig valg når det kommer til hvilken farge vi skal ha på skapene, det står mellom hvit og svart.. Jeg skal i hvertfall ha en benkeplate i fargen brun.

Jeg har derfor sett for meg mye forskjellig når det kommer til innredning til vaskerommet, absolutt ingenting har falt i smak. Jeg følte at jeg hadde sett alt fra før. Jeg har nesten blitt litt furt over å ikke finne noe som var slik det jeg så det for meg. Men så kom jeg over disse flotte bildene på pinterest av det fineste innredningen som jeg bare ble HELT FORELSKET I…

Her er noen fine inspirasjons bilder, som er mine favoritter – noe lignende som dette skal innredningen bli. Bare vi skal ha 2 hvite hyller midt over vaskemaskinene, kommer til å bli så lekkert. Tror ikke dere det?

Thomas og jeg ble har blitt enige om at vi skal gå for svart denne gangen, det er liksom noe med denne stilen som jeg liker å blande. Store, da mener jeg STORE ting med grove og rustikke detaljer med rotting som skiller seg ut. Føler at dette er helt meg og den stilen jeg trives best med! Når jeg får det akkurart slik jeg ønsker det, da må det nesten bli likt som dette altså, jeg blir jo bare forelsket med en gang når jeg ser disse bildene, haha!

Å bruke tid på å planlegge vaskerommet er en viktig forutsetning for å få et vellykket resultat. Følg med videre! Ønsker dere alle en flott dag.
Klem

