Aldri før har jeg hatt så mange ulike design på putene mine! Jeg elsker at man kan matche dem på kryss og tvers av både farger og mønstrer, og er strålende fornøyd med kvaliteten og det vaskede utseendet. Jeg har jo aldri hatt puter i sommerlige farger, men helt til jeg fikk se disse fra millemoi for noen mnd siden, så fikk jeg en godt øye til disse. De har en utrolig stilig stil, linjer og masse avslappende farger som passer inn til det meste. Disse er helt klart sommerputer. Jeg lyger ikke når jeg sier at jeg er kjempe fan av dette merket, og er veldig svak for produktene de selger, for hvem blir ikke det?

Dette er mine favoritter når det kommer til sommer kolleksjon som mikser og matcher til alt.

Hyggelig med puter som bare blir finere av å bli brukt! Disse putene passer godt inn til resten av interiøret, de blender fint inn og det er helt naturlig at disse fargene passer inn på barnerommet. Jeg syns det er alltid gøy å prøve nye farger, mikse striper og mønster sammen med ensfarget. Det er rolige farger og se på, samtidig stifullt.

Denne sommer kolleksjonen er lysere i fargen, og disse putene kan man mikse med hva som helst. Fargetonene gir en indre ro for øyet. Jeg liker å ha puter, farger, mønster for hele året, ikke bare til hver årstid 🙂

Har du puter for hele året, eller liker du å bytte for hver årstid? 🙂

Ønsker dere en fin dag.

