Da er vi klar for ei ny helg igjen, og bloggen må snart ha seg en liten pause til i morgen? Det er en travel dag hjemme med barn i hus, men jeg liker det. Jeg stor koser meg hjemme sammen med barna. Kanskje ikke så rart en koser seg med et så fint hjem som vi har? Nå er vinteren virkelig her og nekter å dra sin vei enda, ikke er det bare solskinn men jeg er så klar for at våren skal komme nå! Stuen ble i dag kledd i vår farger. Jeg holder meg fast til det blå og midnight blue. Det minner meg om blå himmel og sol, og med solen lysende inn så blir det bare bra. Det er sånn jeg ønsker meg ute nå, minusgradene har snudd til pluss men jeg hører rykter om at det skal snu til kuldegrader igjen? Vel, det er ikke det jeg ønsker nå!

Jeg er veldig opptatt av interiøret, farger og tekstiler skal passe sammen. Jeg liker godt at fargene skal komme frem, der det skaper en ro og en avslappende følelse.

Nå begynner vaskerommet nede og ta form også, vi har fått opp panelveggene, nytt tak, spotter, varmtvannstank, lister og klosser skal også opp! Dette kommer til å bli en drømmeplass å være, nå er det bare innredningen som mangler og da er alt i boks! Jeg skal vise dere en liten smakebit senere på hvordan det har blitt, men enn så lenge så ønsker jeg dere en fin kveld 🙂

