Innlegg i samarbeid med Rabble

Mange av oss er travelt opptatt med jobb, kole og livet nå, men du må ikke glemme å ta vare på deg selv også. Mars er måneden alle starter å trene og endre livsstilen totalt. Men dersom endringen skal bli varig, så må man holde motivasjonen oppe. Og det er så viktig å ta vare på seg selv når livet stormer som verst eller er ordentlig travelt. Mange er også veldig opptatt av og få den perfekte kroppen til sommeren. Hva som gjør meg godt både innsiden og utsiden er masse bevegelse, gå lange turer, god helse og det viktigste av alt er god og sunn mat.

Finner du ikke motivasjonen i å trene i det hele tatt? Tro meg jeg har vært der selv, og bare det å komme seg ut en liten tur gir deg mye mere motivasjon enn du tror! Bare det å få et lite klapp på skulderen kan hjelpe mye. Det blir bare lettere og letter å komme seg ut når man først bestemmer seg for å gjøre det. Tenkt på å ha motivasjon som mål som gir deg masse glede og ikke minst mye energi til sunn og frisk mat. Hvor herlig er ikke den følelsen av å komme seg inn i den buksa som ikke passet på lenge?

På jakt etter den perfekte buksen? Da er du på riktig sted. En av mine favoritt bukser er Weightless, klikk deg inn så kommer du rett inn på siden til Rabble med rabatter til deg 🙂

De siste månedene har flere både hørt og sett mer av en spesiell type bukser som visstnok skal fremheve de kvinnelige formene og gi et lite «rumpeløft». . Passer like bra på jobb, som på café med vennegjengen etterpå. Style den med en t-skjorte eller genser, samt sneakers. Bukse av tøyelig og komfortabelt materiale. WR.UP®- teknologien gir perfekt passform og shaping effekt, uten at det går utover komforten. Dette grunnet en perfekt mengde strech, kombinert med strategisk plasserte sømmer og lommer. her får du buksene med helt vanvittige rabatter!

Du finner alle rabattene hos en nettside som heter Rabble. Det er en av mine favoritt bukser som jeg ønsker meg, og en bonus- får man også en ganske flott sprettrumpe.

