Fikk plutselig lyst til å kaste meg ut i spørsmåltrenden der jeg må svare på 50 enkle spørsmål og svar fra meg! Sleng deg på du også da vel, dette kan jo bli morro!

1 Hvor gammel er du om 5 år? Da har jeg kommet opp trettiårene, hjelpes meg.. da er jeg 33 år!

2 Hvem har du vært sammen med minst to timer idag? Mannen min og våre to små skatter.

3 Hvor høy er du ? Tja er vel rundt 163, haha..

4 Hvilken film så du sist? Blood Father, sykt bra film!

5 Hvem ringte du sist ? Mamma mi ❤

6 Hvem ringte deg sist? Mamma – det gjør hun hver dag ❤

7 Hva stod det på den siste sms´en du fikk? Hva var det?

8 Foretrekker du å ringe eller sende sms? Jeg liker best å sende melding, hater å snakke i tlf (ikke det beste jeg vet)

9 Hva er ditt favoritt sted? Det på være på stranda med barna og kjæresten en varm og deilig sommerdag! Vi har jo den fineste stranda her vi bor som har navnet Kalkstranda.

10 Hviken sted foretrekker du minst ? Uff, det må være hos tannlegen… Er ikke noe glad i å være der, men hva gjør man ikke for tannlegeskrekken?

11 Når så du din mor sist? Det var for 2 uker siden, da hun var her på besøk!

12 Hvilken øyenfarge har du ? Jeg har helt klare blå øyne..

13 Hviken julesang er din favoritt? ÅÅÅ, det må være – Last christmas – Wham!

14 Er dine foreldre gift eller skilt? Pappen min døde i ei bilulykke da jeg var 5 år gammel, de var forlovet på den tiden.

15 Når våknet du idag? 0600 – av ei lita frøken men hun sovnet fort igjen!

16 Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Jeg tror fortsatt vi bor her, eller har bygd oss/kjøpt oss drømmehuset! Vi har også fått en liten en til der jeg også er super stressa for å ha to jenter på 18 år og 12. Vi har også giftet oss og lever lykkelig i alle våre dager!

17 Hva skremte deg om natten som barn? Jeg hadde et fast mareritt om maskiner husker jeg, der jeg drømte at disse maskinene tok meg Glemmer aldri den drømmen, skikkelig ekkel var den.. haha!

18 Hvilket youtube-klipp var det som sist fikk deg til å le? Det husker jeg faktisk ikke, er ikke så mye innpå der!

19 Hva er din beste egenskap? Jeg er veldig omsorgsfull og gavemild og stiller alltid opp for de rundt meg.

20 Hva er din verste egenskap? Jeg er veldig sta og vet akkurart hvordan jeg vil ha ting!

21 Sover du med eller uten klær om natten? Jeg sover med på truse og bh!

22 Hvor mange puter har du i sengen? Vi har 4 pynteputer, men bruker bare 2 når vi sover. Ei pute her og ei pute der.

23 Hva er det rareste du har spist? Jeg spiser minst mulig siden jeg er VELDIG kresen og liker IKKE å prøve nytt, grunnen til det at jeg vet allerede da at jeg ikke liker det jeg skal prøvesmake på, haha!

24 Har du stasjonær eller bærbar data? For tiden så har jeg bare bærbar, med en litt ødelagt skjerm!

25 Foretrekker du sko,sokker eller barføtt? Jeg trivest best i sokker.

26 Hva hører du på akkuratt nå? Lyden av barn i huset

27 Hvilken iskrem er din favoritt? Er ikke noe glad i iskrem

28 Hvilken dessert er din favoitt – hmmm… is kanskje?

29 Den største premien du har vunnet ?Tja, her ar jeg lite å komme med altså!

30 Liker du kaffe?Nei aldri likt og kommer aldri til å like heller, så voksen blir jeg ikke.. haha!

31 Hva drikker du helst til frokost? Juice eller saft..

32 Hvem var din favorittlærer på vindregående ? Absolutt INGEN!

33 Kan du spille poker? Absolutt ikke, og jeg har INGEN planer om å begynne…

34 Hva har du spist idag ? Hmm.. 4 rundstykker tilsammen!

35 Nevn to historiske personer som interesserer deg? Historie kan jeg ikke så mye om, så der er jeg litt blank.

36 Hvilken radiostasjon var det du sist hørte på? Nrk p 3

37 Vil du ha barn? Jeg har to flotte jenter fra før som jeg er veldig stolt av, og vi planlegger om å få en liten en til om noen år!

38 Kan du noen andre språk enn norsk ? Haha vell.. litt engelsk, men kan innrømme at jeg er ikke den flinkeste!

39 Sover du på en spesiell side ? Jeg sover alltid nærmest vindu og lengst fra døren.. Og må alltid snu meg og ligge på venstre siden, sover best da!

40 Foretrekker du havet eller bassenget? Absolutt bassenget, det elsker jeg, men helst der vannet er klart og jeg kan se bunnen.

41 Hva bruker du helst penger på? Tro det eller ei jeg liker å spare, men jeg bruker gjerne mest penger på barna mine,, og ferier.

42 Eier du dyrebare smykker ? Ja ting som jeg har fått i gave og arvet.

43 Hva er ditt favorittprogram på tv? Mine favoritter er helt klart, -the walking dead, Svartesjøen, Home and away og Greys`s anatomy.

44 Hva skal du gjøre i helgen? I helgen har jeg planer om om å vaske huset, tilbringe tiden sammen med mannen min og våre 2 små skatter.

45 Kan du stå på slalåm? Nei, jeg er ikke flink til noe av dette, prøvd det en gang for mange år siden og da rant jeg rett fram og inn i et sånn tau, haha!

46 Hvordan imponerer man deg? Uff jeg er sær, men man imponerer meg når man er snille, gode og har en god humor . Jeg synes at folk med et smil til livet gir meg mye, de som baksnakker og snakker dritt om folk og tror de vet alt kan aldri glede seg på andre sine vegene knyter en negativ ball i magen min … Jeg vil ha positivitet folk og personer rundt meg!

47 Hva slags ringelyd har du på tlf ? Haha… iphone med standard!!! Ikke så spennende vel..

48 Fortell 3 ting om dag selv som dine lesere ikke vet om deg? Når jeg drikker så blir jeg VELDIG pratsom, da kommer den ærlige Ine frem, haha! Jeg hater edderkopper og alt av småkryp. Jeg er veldig sjenert og åpner meg ikke hos folk jeg ikke kan stole på. Jeg har både sett personer ogopplevd mye (fra den andre siden) og er veldig fokusert på sånne ting!

49 Hva har du nærmest deg nå som er rødt? Absolutt ingnting.. ( uff da)

50 Er du sosial? Jeg liker å være sammen med andre mennesker, men trives godt i eget selskap og det å ha ingen/ ingenting å forholde meg til når jeg har muligheten til det. Familie tid er viktig, mannen og barna kan jeg være sammen med hele tiden.

