En liten tur innom bare for å ønske mine fine lesere en fin søndag ♥

Denne helgen har jeg blitt alenemma igjen, og denne gangen har det bare vært meg og lille Anemor. En avslappende helg kan man godt si det har vært. Været har vært superfint og i går var dagen vår bare helt fantastisk. Vi tok turen ut og lekte oss sammen med nabojentene og bare koste oss. Mannen har vært på jobbhelg – noe som jeg syns har vært litt godt, man blir jo bare små gal av og gå oppå hverandre hele tiden – og jeg er den som liker å være litt «alene».  Det er sunt for forholdet og være litt fra hverandre, det er sant det man sier: Godt når han reiser og enda bedre når han kommer hjem igjen. Det er rart med det, for jeg var jo alene i 4 år før Thomas kom inn i bildet, og nå er jeg jo ikke det lenger (så mye) og det er jo en stor vending. Men jeg liker meg de helgene der jeg er alenemamma for ei helg, og da går det som oftes veldig fint.

Senere på dagen i går fikk vi også besøk av ei venninne av meg som hadde med begge ungene sine, Ane gikk i samme barnehagen til hun jenta før – og gleden ble stor da de kom på besøk! Ane likte ikke å dele leke sine og ble litt små sjalu, og det hun likte best var å stjele smokken til guttongen, for den falt visst i smak hos henne, haha! Fint å ha venner som har barn på samme alder der vi kan besøke hverandre! 🙂

(Huff det ser ut som jeg sjeler, men jeg ser bare på Ane)

ute3 ute2 ute1 ute4Nyt dagen godt, så skrives vi!

